in

Mesaj trimis pe bază de abonare. Acest mesaj de informare a fost trimis instant în Messenger către o listă de abonați. 93.6% Open rate!

Serviciul standard de mesagerie ne permite să trimitem în Messenger orice tip de mesaje (promoţionale sau non-promoţionale) către cineva, într-o fereastră de 24 ore, după ce utilizatorul respectiv a interacționat într-un fel cu chatbot-ul. Putem trimite oricâte mesaje în această fereastră de 24 ore. Dar după aceste 24 de ore iniţiale, mai putem trimite doar un singur mesaj adiţional către acel utilizator.

Serviciul de mesagerie pe bază de abonare ne permite să trimitem mesaje non-promoţionale cât de des vrem. Trebuie să solicităm acest lucru celor de la Facebook, pentru fiecare Pagină. Dar întregul proces nu durează decât vreo 10 minute.

Prezentăm aici un exemplu de mesaj trimis în Messenger către o listă de abonați la chatbotul paginii Facebook Bogas Fashion. (https://www.messenger.com/t/bogasfashion)

A fost trimis mesajul la 6991 persoane. 6700 persoane au primit mesajul în Messenger din care 6272 l-au deschis să îl vadă iar 613 persoane (9,1%) au fost interesați și au făcut click.

What do you think?

Written by Bots.ro Team

One Comment

Leave a Reply

One Ping

  1. Pingback:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evelis Beauty Center – exemplu de postare pentru creare de engagement, raspuns automat la comentarii și livrare discount de servicii în Messenger

Asistență la comentarii și mesaj instant in Messenger – Enesco Services